25 Şubat 2013 Pazartesi

Cthulhu Tech

Cthulhu tech

İlk olarak size CthulhuTech anlatarak başlamak istiyorum. Daha önce tercüme ettiğim ve küçük bir internet sitesi yaptığım bilgileri paylaşmak istiyorum. CthulhuTech hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Gelecekte geçen bir cthulhu oyunu olarak tanımlayabilirim onu. Detaylı bilgiyi daha sonra açıklayacağım. İlk olarak kitabın girişindeki yazı ve benim eklemelerim ile başlamak istiyorum.

Savaş sendromu denilen şey aklınızı kaybetmeniz değildir. Gerçekte o arkadaşlarınızı kaybetmenizdir. Sevdiklerinizi, aileni kaybetmenizdir.


"Ve şimdi, Sonsuz Savaş Sendrom'unu hakkında benimle  konuşmak ısteyeceksın . Bu konu hakkında konuşmak gerçekten zor. Konuşmak hatırlamak oluyor ve hatırlamak tekrardan uykusuz gecelere dönmek demek benim için. Eğer önceden anlatılmamışsa, ben sana söyleyeyım gerçeklerı.

Arkadaşlarımın çoğu savaşta öldürüldü.Bir daha asla gülümseyemecekler. Çok garip doğrusu, bir anda onlarla beraberim ve bir sonraki an artık yoklar. Ellerinden kayıp gidiyorlar sanki. Nereye baksam onları görüyrum. Görüklerimden, yaşadıklarımdan sonra bir daha asla topluma ait hissedemeyeceğim kendimi. Herkes yabancı artık bana. Eski zamanlarda nasıl yaşadığımı merak ediyorum.

  Hayati organlarımın her biri en az iki kere değiştirildi, ben yaralandıkça yeniden yaratıldım sonrasında savaşmaya sürüldüm. Geri döndükten sonra en zor şey yaşadıklarımın birer yalan olduğuna inandırılmamdı, yaşadığım her şey kollarımda yiten bütün arkadaşlarım, hepsi yalanmış! Bütün dünya savaşmamı isterken bir anda savaşın ne akdar kötü olduğu konuşulmaya başlandı. Anlamıyorum artık dünyayı. Son 9 yılın 4 ünde yoğun bakımdaydım, bir iki yıl daha psikiatri kliniğinde geçti -ki akıl hastaneleri olarak bilinirler. Belki bu yüzden alışamamışımdır. Neredeyse hayatımın üçte birinde toplumun dışındaydım. Sonuçta geldiğimde eşim beni terk etmişti, onu kimse suçlayamaz, doğru olanı yaptı. Bekleyemezdi ki beni, geri döneceğim bile belli değildi. Şimdilerde ise kızımı yılda bir hafta uzaktan görmeme izin veriliyor. Buna da kızamıyorum çünkü psikolojim nomrl değil. İsmi oldukça uzun olan akıl hastalıklarına sahibim. Kızımın doğum gününde bir yabancıymışım gibi gidip, orada duruyorum. Bekliyorum sonra bir şeylerin değişmesini ama hiçbir şey değişmiyor.

Savaşı cehenneme benzetirler. İkisini de gördüm ve biliyorum, emin olun cehennem çok daha kötüydü.

CthulhuTech'e hoş geldiniz. Hemen önünüzde sizi devasa mechalar, aklınızın sınırlarının ötesinde bir teknoloji, kadim büyüler ve zamanın, tarihin ötesinden gelen büyük bir korku bekliyor.

Gelecekte, hala dünya isimini taşıyan gezegendeyiz. Büyük yıkımlar ve savaşlar atlatılmış. İşgalcilere karşı Yeni Dünya Hükümeti kurulmuş. Garip bir sonsuzlukta, yıldızların ötesinde unutulmuş tanrılar zindanlarından kurtuldular. Bu sonsuzluk savaşıdır, sağ kalanların kendi var oluşlarına, kendi yaptıklarının sonuçlarına karşı verdikleri savaştır. Sadece insanlığı yok etmeyi amaçlayan uzaylılara karşı değil, kayıp ve unutulmuş tanrılara karşı verilen bir savaştır. Aslında bu sonun başlangıcıdır." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder